Utolsó kommentek

Tankadin kezdő gear 80-ra.

Kirgeth 2010.01.24. 10:49

Végre 80 vagy, és mennél tankolni normál majd HC instákba. Ebben a postban összerakunk egy aránylag könnyen megszerezhető "Beginner's Set"-et.

Kezdjük a statokkal, minek mennyit kell elérnie.

Defense: 530 - normal instákhoz (81 lvl boss), 535 - HC instákhoz(82 lvl boss), 540 - Raidekhez (83 lvl boss). Ennyi kell ahhoz, hogy az adott insta bossa ne tudjon rád critiket ütni. Ez a legfontosabb

Armor: 20 000 - 22 000  ennyi armorral 57-59% a damage felfogásod. Szerencsére ez kb össze is jön, ha a Defense-d megvan.

HP: 23 000 azért fontos, hogy a healernek legyen ideje healelni téged. :)

GEAR

Itt leírom egyrészt azt, mit érdemes összeszedni, másrészt pedig ha én nem azt használom, akkor mit és miért.

HEAD: [Tempered Titansteel Helm] Ehhez szükség lesz egy Frozen Orb-ra, amihez viszont egyszer le kell ölnöd az egyik HC insta fő bossát. Amíg ez nincs meg addig a [Tempered Saronite Helm] is megteszi, sőt defense ratinget többet is ad.

NECK: Nem igazán tudok könnyen megszerezhetőt sajnos. (nekem [The Sarkener's Grasp] van egyenlőre 70-ről)

SHOULDER: [Tempered Saronite Shoulders] (nekem [Pauldrons of the Colossus] van Gundrakban esett.) 

BACK: [Cloack of Tormented Skies] (395 Leatherworking) (nekem [Bloodbane's Resolve] van, egy questből fejlődés közben szereztem)

CHEST: [Tempered Saronite Breastplate]

BRACER: [Tempered Saronite Bracers]

HANDS: [Daunting Handguards]

WAIST: [Tempered Saronite Belt] (nekem [Waistguard of the Risen Knight] van, Drak'Tharon Keep trash-je dobja)

LEGS: [Daunting Legplates] (nekem [Lightbringer Legguards] van.Socetben 5Def/7Stam, és 40Stam/12Agi-val encsantolva jobbnak tűnt.)

FEET: [Tempered Titansteel Treads] Ehhez szükség lesz egy Frozen Orb-ra, amíg ez nincs meg addig a [Tempered Saronite Boots] is megteszi. (én ezt használom:[Terrace Defence Boots] Drak'Tharon Keep-ben esik Trollgore-től. 18 STAM-os socettel és 22 STAM-os enchanttal hordom)

RINGS: [Ring of Earthen Might] és [Stoneguard Band] könnyen beszerezhető alapanyagokból tudja legyártani neked 420-as illetve 390-es skill-el rendelkező Jewelcrafter.

TRINKETS: Nem nagyon van, hacsak nem vagy Jewelcrafter. Én [Commendation of Kael'thas]-t és [Balebrew Charm]-ot használom, MGT HC-ról és Brewfest eventről.

WEAPON: Nem igazán van olyan, ami craftolható lenne. Én magamnak a [Axe of the Sen'jin Protector]-t néztem ki, Argent Tournamentről. Addig viszont jobb híján ezt használom:  [Merciless Gladiator's Salvation]. A spelles mace régebben trash tankra jó volt, most már inkább def-es fegyvert fogok használni.

SHIELD: [Titansteel Shield Wall] persze ehhez szükséged lesz egy Frozen Orb-ra, addig amíg nincs, érdemes ezt legyártani: [Saronite Bulwark]

LIBARM: Ez majd csak később jön, ha már lesz emblemed hozzá. Addig érdemes lehet beszerezni ezt: ez [Libram of Repentance]

 

GLYPHS

Major:
[Glyph of Judgement] -VAGY- [Glyph of Salvation]
[Glyph of Divine Plea]
[Glyph of Seal of Vengeance]

Minor
[Glyph of Sense Undead]
[Glyph of Lay on Hands]
[Glyph of the Wise]

 

ENCHANTS

Elsődlegesen a DefenseCap (540) elérése a fontos, utána jöhet a stamina. El lehet gondolkozni, azon, hogy mennyire érdemes vajon enchantolni a rare itemeket. Mindenki tegyen saját belátása szerint. Én úgy csinálom, hogy ismerősök (akikkel megyünk instázni) van egy enchanter, és mivel még fejleszti a proffját, hát vele rakatom fel).


HEAD: [Arcanum of the Stalwart Protector]  (Argent Crusade repu-ból)
SHOULDER: [Greater Inscription of the Pinnacle] (Sons of Hodir repu-ból)
CHEST: [Enchant Chest - Greater Defense]
GLOVES: [Enchant Gloves - Armsman]
LEGS: [Frosthide Leg Armor]
BOOTS: [Enchant Boots - Greater Fortitude]
BRACERS: [Enchant Bracer - Major Stamina]
CLOAK: [Enchant Cloak - Titanweave]
WEAPON: [Enchant Weapon - Exceptional Agility]
SHIELD: [Enchant Shield - Defense]

Valamint érdemes az övre  [Eternal Belt Buckle] rakni extra socketért. Esetleg ha BS-es vagy, akkor rakhatsz socket helyet a Gloves-re és a Bracer-re is.

 

SOCKET

Ide nem írok konkrét itemeket, mert elég nehéz a beszerzésük, egyszerűbbnek tűnik keresni valakit, aki húzza a skilljét, és az onnan származó gemeket felhasználni. (másik ismerősöm pont ilyen, tehát nekem ez is meg van oldva.)

Kék: Stamina

Piros: Dodge + Stamina VAGY Dodge + Defense

Sárga: Defense VAGY Defense + Stamina VAGY Defense + Dodge

 

//Felhasznált cikk a tankadin.com-ról: How To Tankadin At Level 80//

 

Címkék: wow paladin gear pve

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paladin.blog.hu/api/trackback/id/tr531697398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása